Analiza danych w budowaniu marki

Dla kogo?
Dla sprzedających, którzy chcą świadomie rozwijać swoją markę, wykorzystując dane z narzędzi analitycznych i reklamowych.
Czego dowiesz się z tego kursu?
- Kim jest Twoja grupa docelowa i dlaczego jej precyzyjne określenie to fundament skutecznego marketingu?
- Jakie możliwości daje Google Analytics i inne narzędzia Google w analizie danych o użytkownikach?
- Jak korzystać z narzędzi Social Media, takich jak Facebook Ads, by lepiej rozumieć odbiorców i ich zachowania?
- W jaki sposób budować markę w oparciu o dane – zamiast działać intuicyjnie?
- Czym jest targetowanie oparte na danych i jak skutecznie je wdrożyć?
Dlaczego warto?
Ten kurs pomoże Ci połączyć analityczne podejście z budowaniem marki – dowiesz się, jak podejmować lepsze decyzje marketingowe, zrozumieć potrzeby klientów i tworzyć komunikację, która trafia dokładnie tam, gdzie trzeba.

Informacje o kursie
Prowadząca: Karolina Ślebocka
Czas trwania: 45 minut
Cena: darmowy
Kurs zawiera:
- 8 modułów lekcyjnych,
- materiały video,
- instrukcje działania,
- artykuły,
- certyfikat za ukończenie kursu.
Zobacz również: