Analiza danych w budowaniu marki

Analiza danych w budowaniu marki

Dla kogo?

Dla sprzedających, którzy chcą świadomie rozwijać swoją markę, wykorzystując dane z narzędzi analitycznych i reklamowych.

Czego dowiesz się z tego kursu?

  • Kim jest Twoja grupa docelowa i dlaczego jej precyzyjne określenie to fundament skutecznego marketingu?

  • Jakie możliwości daje Google Analytics i inne narzędzia Google w analizie danych o użytkownikach?

  • Jak korzystać z narzędzi Social Media, takich jak Facebook Ads, by lepiej rozumieć odbiorców i ich zachowania?

  • W jaki sposób budować markę w oparciu o dane – zamiast działać intuicyjnie?

  • Czym jest targetowanie oparte na danych i jak skutecznie je wdrożyć?

Dlaczego warto?

Ten kurs pomoże Ci połączyć analityczne podejście z budowaniem marki – dowiesz się, jak podejmować lepsze decyzje marketingowe, zrozumieć potrzeby klientów i tworzyć komunikację, która trafia dokładnie tam, gdzie trzeba.

Informacje o kursie

Prowadząca: Karolina Ślebocka

Czas trwania: 45 minut

Cena: darmowy

Kurs zawiera:

  • 8 modułów lekcyjnych,
  • materiały video,
  • instrukcje działania,
  • artykuły,
  • certyfikat za ukończenie kursu.
Zobacz również:

Zarezerwuj darmową konsultację i sprawdź, czy nam po drodze.

Cart (0 items)
+48 504 090 457
hello@karolinaslebocka.pl