Archetypy marki – jak nadać marce charakter?

Jak zbudować markę?

Dla kogo?

Dla sprzedających, którzy chcą lepiej zrozumieć, jak zbudować spójną, autentyczną i rozpoznawalną markę w oczach klientów.

Czego dowiesz się z tego kursu?

  • Czym jest archetyp marki i jak pomaga w tworzeniu emocjonalnej więzi z odbiorcami?

  • Jakie są najczęstsze archetypy marek i z czym się kojarzą?

  • Jak dobrać archetyp, który najlepiej pasuje do Twojej marki i jej odbiorców?

Dlaczego warto?

Ten kurs pozwoli Ci nadać Twojej marce osobowość, która będzie spójna, autentyczna i zapadająca w pamięć. Dzięki archetypom łatwiej zbudujesz komunikację, która trafi do właściwego klienta i wyróżni Cię na tle konkurencji.

Informacje o kursie

Prowadząca: Karolina Ślebocka

Czas trwania: 45 minut

Cena: darmowy

Kurs zawiera:

  • 8 modułów lekcyjnych,
  • materiały video,
  • instrukcje działania,
  • artykuły,
  • certyfikat za ukończenie kursu.
Zobacz również:

Zarezerwuj darmową konsultację i sprawdź, czy nam po drodze.

Cart (0 items)
+48 504 090 457
hello@karolinaslebocka.pl