Jak zbudować markę?

Dla kogo?
Dla sprzedających, którzy chcą lepiej zrozumieć, jak zbudować spójną, autentyczną i rozpoznawalną markę w oczach klientów.
Czego dowiesz się z tego kursu?
- Czym jest archetyp marki i jak pomaga w tworzeniu emocjonalnej więzi z odbiorcami?
- Jakie są najczęstsze archetypy marek i z czym się kojarzą?
- Jak dobrać archetyp, który najlepiej pasuje do Twojej marki i jej odbiorców?
Dlaczego warto?
Ten kurs pozwoli Ci nadać Twojej marce osobowość, która będzie spójna, autentyczna i zapadająca w pamięć. Dzięki archetypom łatwiej zbudujesz komunikację, która trafi do właściwego klienta i wyróżni Cię na tle konkurencji.

Informacje o kursie
Prowadząca: Karolina Ślebocka
Czas trwania: 45 minut
Cena: darmowy
Kurs zawiera:
- 8 modułów lekcyjnych,
- materiały video,
- instrukcje działania,
- artykuły,
- certyfikat za ukończenie kursu.
Zobacz również: