Unikatowa propozycja sprzedaży i pozycjonowanie marki

Unikatowa Propozycja Sprzedaży i pozycjonowanie marki

Dla kogo?

  • Dla sprzedających, którzy chcą wyróżnić się na konkurencyjnym rynku e‑commerce.

  • Dla tych, którzy chcą pogłębić wiedzę o budowaniu silnej i rozpoznawalnej marki.

  • Dla osób, które ukończyły pierwszy kurs „Jak zbudować markę” i są gotowe na kolejny krok.

Czego dowiesz się z tego kursu?

  • Czym jest Unikatowa Propozycja Sprzedaży (USP) i jaką pełni rolę w strategii marki?

  • Jak wyglądają skuteczne przykłady USP w praktyce?

  • Jak samodzielnie stworzyć silne i wyróżniające USP dla swojej marki?

  • Czym jest pozycjonowanie marki i jak je wykorzystać w działaniach marketingowych?

  • Jak analizować rynek za pomocą map percepcji i na ich podstawie podejmować strategiczne decyzje?

Dlaczego warto?

Ten kurs to kolejny etap w budowaniu silnej marki – skupia się na wyróżnieniu Twojej oferty, nadaniu jej wyrazistego charakteru i strategicznym zakotwiczeniu w głowie klienta. Idealny dla tych, którzy chcą przejść od podstaw do świadomego zarządzania marką w praktyce.

Informacje o kursie

Prowadząca: Karolina Ślebocka

Czas trwania: 2 godziny

Cena: darmowy

Kurs zawiera:

  • 4 moduły lekcyjne,
  • materiały video,
  • instrukcje działania,
  • artykuły,
  • certyfikat za ukończenie kursu.

 

Zobacz również:

Zarezerwuj darmową konsultację i sprawdź, czy nam po drodze.

Cart (0 items)
+48 504 090 457
hello@karolinaslebocka.pl